Cine suntem?
S.C. ORTODOXPRESS SRL – „Familia Ortodoxă” se angajează să vă protejeze confidenţialitatea. Acest acord de confidenţialitate explică colectarea, utilizarea, păstrarea şi protejarea informaţiilor dvs. personale.
Acest acord de confidenţialitate se aplică furnizării serviciilor S.C. ORTODOXPRESS SRL – Familia Ortodoxă prin intermediul site-ului indiferent de modul de accesare sau utilizare a acestuia, inclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile.
Putem modifica în orice moment această politică prin publicarea versiunii modificate în această secţiune, inclusiv data la care s-au efectuat modificările. De asemenea, vom anunţa orice modificare semnificativă a acestui acord de confidenţialitate prin e-mail.
Adresa sitului web este: https://magazin.familiaortodoxa.ro
Ce este informaţia personală?
Informaţiile personale sunt informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este cea care poate fi identificată, direct sau indirect, prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date despre locaţie sau unul sau mai mulţi factori specifici fizic, fiziologic, genetic, identitate mentală, economică, culturală sau socială a acelei persoane fizice.
Nu consideram că informațiile personale includ informaţii care au fost anonimizate sau pseudonimizate, astfel încat nu mai pot fi folosite pentru a identifica o anumită persoană fizică.
Colectăm informaţii personale de la dvs. când utilizaţi serviciile noastre.
Unele dintre aceste informaţii personale sunt necesare pentru furnizarea în condiţii optime a serviciilor noastre, cum ar fi o modalitate de a vă identifica sau informaţii privind cumpărarea, necesare pentru încheierea unei tranzacţii.
De asemenea, putem colecta informaţii personale din alte surse, după cum este detaliat mai jos.
Informaţiile personale pe care le colectăm
Informaţiile personale pe care ni le furnizaţi atunci când utilizaţi serviciile noastre sau vă înregistraţi un cont la noi:
- Informaţii de identificare cum ar fi numele, adresa, numere de telefon, adrese de e-mail, data naşterii sau sex atunci când vă înregistraţi un cont la noi.
- Informaţii poştale şi alte informaţii utilizate pentru a cumpăra sau expedia un produs, date de facturare, precum şi, în cazul în care serviciile poştale sau curierat sunt furnizate prin intermediul unuia dintre transportatorii parteneri, numere de urmărire colet şi actualizări de urmărire.
- Informaţii financiare, cum ar fi numere de cont bancar pentru viramente în urma unor tranzacţii.
- De asemenea, ne puteţi furniza şi alte informaţii prin actualizarea sau adăugarea de informaţii în contul dvs., pentru rezolvarea disputelor sau în cazul în care comunicați cu noi în legătură cu serviciile noastre (e-mail, telefon, chat).
Informaţiile personale pe care le colectăm în mod automat atunci când utilizaţi Serviciile noastre sau vă înregistraţi un cont la noi
- Informații despre computer şi conexiune, cum ar fi statisticile privind afişările de pagină.
Cum utilizăm informaţiile dvs. personale
Folosim informaţiile dvs. personale pentru a vă furniza şi a îmbunătăţi serviciile noastre, pentru a vă oferi o experienţă plăcută pe site-ul nostru, pentru a vă contacta în legătură cu activitatea contului dvs. şi pentru a vă oferi servicii de suport:
- Pentru a vă contacta în legătura cu activitatea contului dvs., pentru a rezolva eventuale probleme cu contul dvs., pentru a rezolva un litigiu, pentru a colecta taxe sau sumele datorate pentru activitatea de vânzare. Modalitățile prin care vă putem contacta sunt: e-mail, telefon, SMS sau notificări tip push pe telefonul mobil.
- Pentru a preveni, detecta, atenua şi investiga fraude, încălcări ale securităţii sau alte activităţi potenţial interzise sau ilegale.
- Pentru a oferi servicii de procesare a plăţilor prin partenerii noştrii.
- Pentru a măsura şi a îmbunătăţi serviciile noastre, pentru a păstra serviciile noastre în siguranţă şi pentru a personaliza conţinutul site-ului care include elemente şi servicii ce pot prezenta interes, ca răspuns la acţiunile pe care le faceţi.
- Pentru a pune în aplicare Acordul de utilizare.
- Cu consimţământul dvs. putem folosi informaţiile personale pentru a vă oferi oferte comerciale prin, e-mail, telefon sau SMS. Aveţi dreptul de a vă retrage consimţământul în orice moment.
Opţiunile dvs. privind modul în care folosim informaţiile dvs. personale
Aveţi opţiuni cu privire la modul în care folosim informaţiile dvs. personale pentru a comunica cu dvs., pentru a va trimite comunicări comerciale sau dacă doriţi să rămâneţi conectat(ă) la contul dvs.
- Preferinţele de comunicare
Puteţi controla preferinţele dvs. de comunicare, trimițându-ne un mesaj la adresa electronică: newsletter@familiaortodoxa.ro; scriindu-ne la adresa de corespondență (cu confirmare de primire): Str. Constantin Rădulescu Motru nr. 23, Bl. 35, Sc. 1, Ap. 2, cod postal 040361, Sector 4, Bucureşti prin e-mail; telefonic la 021.312.61.38 în intervalul luni-vineri, 09-17, cu excepția sărbătorilor legale și ale celor cu cruce roșie din calendarul ortodox.
- Comunicări comerciale
Dacă nu doriţi să primiţi comunicări comerciale de la noi, vă puteţi dezabona prin linkul dintr-un e-mail pe care l-aţi primit sau ne puteţi contacta pe adresa de relaţii clienţi (newsletter@familiaortodoxa.ro).
Retineţi că nu vindem, nu închiriem și nu dezvăluim în vreun fel datele dvs. personale unor terţe părţi fără consimţământul dvs.
- Pastrează-mă logat
Când vă conectaţi la contul dvs. vă oferim opţiunea de a rămâne conectat pentru o anumită perioadă de timp. Dacă utilizaţi un computer public sau la comun, vă recomandăm să nu alegeţi să rămâneţi conectat(ă). Oricare alt utilizator al computerului/browserului la care v-aţi conectat va putea vizualiza şi accesa contul dvs. şi va putea face acţiuni specifice contului fără nicio altă autorizare.
Acţiunile specifice şi activităţile pe care le poate face alt utilizator al acestui computer/browser includ:
- Achiziţionări de produse
- Verifică sau adaugă produse în coşul dvs.
- Efectuarea de activităţi post-cumpărare, cum ar fi anularea comenzilor
- Schimbarea datelor de livrare sau facturare
Puteţi încheia sesiunea dvs. de conectare, prin deconectarea contului (logout) şi/sau ştergerea cookie-urilor. Daca aţi activat anumite setări de confidenţialitate ale browserului, închiderea pur si simplu a browserului dvs. poate duce la încheierea sesiunii dvs. de conectare. Daca utilizaţi un computer public sau partajat, trebuie sa va deconectaţi şi/sau să ştergeţi cookie-urile atunci când aţi terminat de folosit serviciile noastre pentru a vă proteja contul şi informaţiile dvs. personale.
Modalităţi în care puteţi accesa, controla şi corecta informaţiile dvs. personale
Respectăm dreptul dvs. de a accesa, de a modifica, de a solicita ştergerea sau de a solicita restricţionarea utilizării informaţiilor dvs. personale, conform cerinţelor legii. De asemenea, luăm măsuri pentru a ne asigura că informaţiile personale pe care le colectăm sunt corecte şi actualizate.
- Aveţi dreptul să ştiţi ce informaţii personale păstrăm despre dvs.
- La cerere vă putem furniza o copie a informaţiilor personale într-un format structurat.
- Dacă informaţiile dvs. personale sunt incorecte sau incomplete, aveţi dreptul să le actualizaţi sau să ne cereţi să le actualizăm.
- Aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării informaţiilor dvs. personale.
- De asemenea, ne puteţi solicita să ştergem sau să restricţionăm modul în care folosim informaţiile dvs. personale, dar acest drept este determinat de lege şi vă poate afecta accesul la serviciile noastre
Accesaţi, corectaţi şi ştergeţi informaţiile dvs. personale.
Puteţi vedea, examina şi schimba majoritatea informaţiilor dvs. personale prin autentificarea în contul dvs. Familia Ortodoxă. Vă rugăm să vă actualizaţi informaţiile personale dacă s-au schimbat sau sunt inexacte.
Vom respecta dreptul dvs. legal de a accesa, modifica sau şterge informaţiile personale din sistemul nostru. Putem totuşi să refuzăm accesul de a modifica sau şterge informaţiile dvs. personale în anumite cazuri, în conformitate cu legile naţionale ale României.
Dacă solicitaţi suspendarea procesării unora sau tuturor informaţiilor dvs. personale sau retragerea (dacă este cazul) a consimţământului dvs. pentru utilizarea sau dezvăluirea informaţiilor dvs. personale în scopurile stabilite în acest acord de confidenţialitate, este posibil să nu vă mai putem oferi accesul la serviciile noastre şi la serviciul de asistenţă oferit clienţilor noştrii.
După solicitarea dvs., vom închide contul dvs. şi vom elimina informaţiile dvs. personale cât mai curând posibil, în funcţie de activitatea contului dvs. şi în conformitate cu legile naţionale.
Cum putem să vă împărtăşim informaţiile personale
Putem divulga informaţiile dvs. personale unor terţe părţi. Această divulgare poate fi necesară pentru ca noi să vă oferim acces la serviciile noastre, să ne conformăm obligaţiilor legale naţionale, să ne optimizăm activităţile de marketing şi publicitate sau să prevenim, să detectăm, să atenuăm şi să investigăm activităţile frauduloase sau ilegale legate de serviciile noastre. Încercăm să minimizăm cantitatea de informaţii personale pe care le dezvăluim la ceea ce este direct relevant şi necesar pentru a îndeplini scopul specificat.
Nu vindem, închiriem sau dezvăluim în alt fel informaţiile dvs. personale unor terţe părţi în scopuri de marketing şi publicitate fără acordul dvs.
Putem împărtăși informaţiile dvs. personale cu următorii parteneri și furnizori de servicii, pentru următoarele scopuri:
- LIBRA INTERNET BANK. Pentru a facilita procesarea cardurilor de plata atunci când plătiţi în cadrul serviciilor furnizate de către noi, folosim procesatorul de plăţi prin card LibraPay. Plăţile se realizează direct pe pagina procesatorului. S.C. ORTODOXPRESS S.R.L. furnizează datele tranzacţiei dar nu reţine datele cardului, plata făcându-se exclusiv prin procesator.
- SC FAN Courier Express SRL și C.N. Poșta Română S.A. Cu furnizorii de servicii de transport, Fan Courier şi Poşta Română , împărtăşim informaţiile de contact pentru întocmirea documentelor de transport, în scopul facilitării livrării produselor achiziţionate şi a altor comunicări legate strict de livrare. Atunci când achiziţionaţi un produs, firma care va expedia coletul va primi informaţiile dvs. necesare livrării coletului cum ar fi: numele dvs., adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de expediere şi de facturare. Cei care primesc informaţiile dvs. ar trebui să le folosească numai în scopuri legate de tranzacţie. Cu excepţia cazului în care v-aţi dat acordul pentru a primi alte comunicări de la ei, ei nu ar trebui să vă contacteze în scopuri comerciale.
- Mailgun Technologies, Inc. Furnizori de servicii de transmitere mesaje pe e-mail. Pentru o bună operativitate o parte din mesajele tip e-mail sunt transmise prin servicii specializate (MailJet), mesajele se transmit doar la solicitarea operatorului pe baza instrucţiunilor, rapoartele sunt păstrate în contul personal al operatorului.
- S.C. NETOPIA Payments S.R.L. Furnizori de servicii de microplăţi (alimentări de cont prin SMS). Plăţile prin SMS sunt procesate de companii specializate (Netopia) datele tranzacţiei sunt păstrate în deplină siguranţă în contul partenerului.
Instituţii de aplicare a legii conform legilor naţionale
- Instituţiilor oficiale de aplicare a legii ca răspuns la o solicitare oficială sau la un proces legal în legătură cu o anchetă penală sau o presupusă sau suspectă activitate ilegală. Vom dezvălui informaţiile pe care le considerăm relevante pentru anchetă sau care ne sunt solicitate explicit, cum ar fi numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, istoricul utilizatorului, adresa IP, reclamaţiile de fraudă, istoricul cumpărărilor.
- Pentru terţii implicaţi într-o procedură legală, dacă ne furnizează o hotărâre judecătorească.
Modificarea dreptului de proprietate
Dacă suntem supuşi unei fuziuni sau achiziţii cu / de o altă companie, este posibil să împărtăşim informaţii în conformitate cu standardele noastre de confidenţialitate. În cazul în care apare un astfel de eveniment, vom cere ca noua entitate să urmeze acest acord de confidenţialitate cu privire la informaţiile dvs. personale. Dacă intenţionăm să folosim informaţiile dvs. personale în alte scopuri care nu sunt acoperite de acest acord de confidenţialitate, veţi primi o notificare prealabilă cu privire la prelucrarea informaţiilor dvs. personale în noile scopuri.
Cât timp păstrăm informaţiile dvs. personale
Păstrăm informaţiile personale atâta timp cât este necesar pentru a furniza în siguranţă serviciile pe care le-aţi solicitat sau pentru alte scopuri, cum ar fi respectarea obligaţiilor legale, rezolvarea disputelor şi punerea în aplicare a politicilor noastre.
Conform dispoziţiilor legale în vigoare suntem obligaţi să păstrăm informaţiile dvs. relevante o perioada minimă de timp pentru o eventuală investigaţie sau litigiu pentru organele de aplicare a legii.
După ce nu mai este necesar să păstrăm informaţiile dvs. personale, vom dispune ştergerea într-un mod sigur, în conformitate cu politicile noastre de păstrare şi ştergere a datelor.
Vom respecta dreptul dvs. legal de a solicita ştergerea informaţiilor personale din sistemul nostru.
Cum vă protejăm informaţiile personale
Vă protejăm informaţiile personale folosind măsuri de securitate tehnice şi administrative pentru a reduce riscurile de pierdere, utilizare incorectă, acces neautorizat, dezvăluire şi modificare.
Ca parte a angajamentului nostru continuu faţă de securitatea datelor, S.C. ORTODOXPRESS SRL va:
- curăţa, şterge sau distruge datele în format electronic sau pe hârtie, după ce nu mai este nevoie de ele;
- efectua periodic evaluări ale riscurilor pentru toate sistemele informatice;
- inventaria şi gestiona sistemele informatice pe tot parcursul ciclului lor de viaţă;
- instrui personalul în materie de securitate a datelor;
- acorda drepturi de acces în funcţie de responsabilităţile de serviciu;
- asigura că furnizorii de servicii terţi au acorduri de securitate şi de confidenţialitate a datelor personale adecvate;
- utiliza soluţii de securitate pentru sistemele informatice pentru a le proteja împotriva atacurilor de tip malware sau virus;
- păstra copii de rezerva ale sistemelor de informaţii critice pentru a evita pierderea datelor;
- aplica regulat patch-uri de securitate pentru a proteja sistemul împotriva vulnerabilităţilor;
- răspunde incidentelor de securitate într-o manieră consecventă şi în timp util;
- monitoriza traficul de reţea pentru activităţi dăunătoare sau suspecte, pentru a identifica rapid şi a răspunde la ameninţări.