Politica de retur

Dacă un produs achiziționat de la Familia Ortodoxă nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Trebuie doar să ne contactezi până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ridicării și să returnezi produsul la sediul nostru personal sau prin curier.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de Familia Ortodoxă:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă.
  • Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele comandate, returul nu va fi acceptat.

Modalități de retur

A) Solictare returnare produs

Poți solicita să returnezi produsul prin:

a. Formularul de retur

Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă condițiile de retur de mai sus. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: înlocuire produs cu același model, înlocuire cu un produs diferit sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.

b. Adresa electronică: magazin@familiaortodoxa.ro

c. Adresa de corespondență, cu confirmare de primire: Str. Constantin Rădulescu-Motru nr. 23, Bl. 35, Sc. 1, Ap. 2,cod poștal 040361, Sector 4, Bucureşti

d. Telefon, la numărul 021.312.61.38, în intervalul luni-vineri, 09:00-17:00, cu excepția sărbătorilor legale și a celor bisericești înseamnate în calendarul ortodox cu cruce roșie.

După aprobarea cererii (care va fi comunicată telefonic sau prin intermediul poștei electronice), te poți prezenta cu produsul direct la sediul nostru sau îl poți returna prin Poșta Română sau prin curier, cu confirmare de primire.

B) Cerere de retur anulată

Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Te-ai răzgândit și nu ai mai trimit coletul.
  • Coletul nu a ajuns la noi.

Dacă au trecut mai mult de 10 zile lucrătoare și nu ai primit confirmare că a ajuns coletul la noi, te rugăm să ne trimiți un mesaj aici sau sună-ne la 021.312.61.38.

Banii înapoi în cel mult 30 de zile lucrătoare

Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:

  • Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online, prin virament sau mandat.
  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
  • În cazul în care un produs se returnează direct la sediu și se optează pentru restituirea banilor, aceasta se va face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata inițial. Mai multe informații în pagina Termeni și Condiții, art. 6. 7

Returnarea prin voucher

Dacă alegi returnarea prin voucher pentru o noua comandă:

  • Voucherul este transmisibil și se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
  • Perioada de valabilitate este de 24 de luni;
  • Voucherul se aplică pe produsele din oferta Familia Ortodoxă;
  • Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă

Ai returnat o comandă pe care ai achitat-o integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani?
Reactivăm voucherul și îl poți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.

Ai achitat parțial cu voucher?
Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.

Limitarea dreptului la retur gratuit în 30 de zile

Compania S.C. ORTODOXPRESS S.R.L. își rezervă dreptul de a limita serviciul „Retur gratuit în 30 de zile” în cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisă, apel sau prin poștă electronică, atunci când se constată un comportament incorect.

Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță

Cumparatorul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Prin comerț la distanță se înțelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant ș un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță.

  • Dreptul de retur în 14 zile lucrătoare se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul https://www.magazin.familiaortodoxa.ro/
  • Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
  • Conform Ordonanței OUG nr. 34/2014 consumatorul este răspunzător de achitarea cheltuielilor aferente returnării produselor către comerciant.
  • Dreptul de a renunța la achiziționare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
  • Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de către consumator.

Conform dispozițiilor Ordonanței OUG nr. 34/2014, consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile (consumatorul și comerciantul) au convenit altfel:

  • contracte de furnizare de servicii a căror execuție a început, cu acordul consumatorului, înaintea expirării termenului de 14 zile lucrătoare;
  • contracte de furnizare de produse sau servicii al caror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
  • contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
  • contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care aceste înregistrări sau programe informatice au fost desigilate de către consumator;
  • contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor magazin;
  • contracte de servicii de pariuri sau loterii.

 

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați la adresa electronică magazin@familiaortodoxa.ro sau la telefon 021.312.61.38

Scrie motivul
opțional
* Câmpuri obligatorii